Serverdrift
Vi tilbyr konsulenttjenester til deg som har behov for profesjonell hjelp til serverdrift. Vi har kjennskap til de mest brukte operativsystemene, routingsystemene, brannmurene, serverne og har mer enn ti års erfaring. Du kan trygt la våre konsulenter ta installasjon, konfigurering og videre drift av ditt datasystem, nettverk eller operativsystem.
Hva er SLA?
En SLA-avtale (service level agreement) innebærer at du som kunde får en garantert maksimumstid før gjeldende sak påbegynnes av en eller flere konsulenter fra oss. Dette da enten pr telefon, remote tilgang (via terminal etc) eller at en konsulent setter seg i servicebilen og kjører mot problemets lokasjon.
Fordelen med SLA er at du kan fokusere på din egen kjernevirksomhet og unngå investering i egen IT-avdeling. På forespørsel kan vi også tilby døgnovervåkning og drift av dine servere. Ta kontakt for mer informasjon.
I tillegg til å gi deg tips og råd om hvordan du best mulig opprettholder og vedlikeholder en sikker og stabil tjeneste, får du veiledning slik at du selv kan feilsøke og fikse enkle feil på et senere tidspunkt.
Ved større oppgaver der du mener det trengs mer eller dedikert kompetanse, eller du ikke har tid til foreta slike oppgaver på egenhånd, er vi en telefon unna! Alt arbeid som ikke skyldes feil ved våre systemer fakturerer vi etter medgått tid med gjeldende timepriser.
Døgnvakt med SLA
Døgnvakt med garantert respons gir deg trygghet om høy tilgjengelighet på dine serverssystemer. Ta kontakt for en nærmere prat.
Alltid hjelp å få
Telefon: (+47) 31 90 10 80
Det er alltid en representant fra selskapet tilgjengelig som raskt kan påbegynne feilsøking og eventuell feilretning av et problem.
Q&A om serverdrift
Hvordan kontakte dere utenfor arbeidstid?
Alle våre kunder kan kontakte oss 24 timer i døgnet uavhengig av hvordan avtale de har, men du vil bli fakturert etter gitte timespriser.
Kan jeg velge en større SLA-pakke for en kort periode?
Kontakt oss og fortell oss om ditt behov, så kan vi se på det.