Serverdrift

Vi tilbyr konsulenttjenester til deg som har behov for profesjonell hjelp til serverdrift. Vi har kjennskap til de mest brukte operativsystemer, routingsystemer, brannmurer, servere og har mer enn ti års erfaring. Du kan trygt la våre konsulenter ta installasjon, konfigurering og videre drift av ditt datasystem, nettverk eller operativsystem.

Standard SLA

SLA3 leveres standard til alle kunder, slik at du alltid kan kontakte oss - 24 timer i døgnet - 365 dager i året.

Hva er SLA?

En SLA-avtale (service level agreement) innebærer at du som kunde får en garantert maksimumstid før gjeldende sak påbegynnes av en eller flere konsulenter fra oss. Dette da enten pr telefon, remote tilgang (via terminal etc) eller at en konsulent setter seg i servicebilen og kjører mot problemets lokasjon.

Fordelen med SLA er at du kan fokusere på din egen kjernevirksomhet og unngå investering i egen IT-avdeling. SLA3 er standard og følger med alle våre tjenester, om du velger SLA2 eller 3 vil vi sørge for installasjon, drift og foreta nødvendig oppgradering av ditt system.

I tillegg til å gi deg tips og råd om hvordan du best mulig opprettholder og vedlikeholder en sikker og stabil tjeneste, får du veiledning slik at du selv kan feilsøke og fikse enkle feil på et senere tidspunkt.

Ved større oppgaver der du mener det trengs mer eller dedikert kompetanse, eller du ikke har tid til foreta slike oppgaver på egenhånd, er vi en telefon unna!

Alt arbeid som ikke skyldes feil ved våre systemer fakturerer vi etter medgått tid med gjeldende timepriser.

Alltid hjelp å få!

Telefon: (+47) 31 90 10 80

Det er alltid en representant fra selskapet tilgjengelig som raskt kan påbegynne feilsøking og eventuell feilretning av et problem.

Be om tilbud!




SLA 3

0,-/mnd
  • Dekning 09:00 - 16:00
  • Vakttelefon 24/7/365
  • To timers responstid
  • 880,-/time innenfor dekning
  • 2500,-/time utenfor dekning

SLA 2

1 750,-/mnd
  • Dekning 09:00 - 20:00
  • Vakttelefon 24/7/365
  • To timers responstid
  • 880,-/time innenfor dekning
  • 1 460,-/time utenfor dekning

SLA 1

5 000,-/mnd
  • Dekning 24/7/365
  • Vakttelefon 24/7/365
  • En times responstid
  • 1000,-/time innenfor dekning
  • -

Spørsmål og svar om Serverdrift


1. Jeg har ikke SLA, hvordan kontakte dere utenfor arbeidstid?

Alle våre kunder kan kontakte oss 24 timer i døgnet uavhengig av hvordan avtale de har, men du vil bli fakturert etter gitte timespriser.

2. Kan jeg velge en større SLA-pakke for en kort periode?

Kontakt oss og fortell om behovet, så kan vi se på det.